I dag är det vägningsdag. Jag har ingen våg hemma för då skulle jag väga mig stup i kvarten.
Jag tog det stora steget att kliva upp på vågen i januari i år, fick ångest och började med viktväktarna.

Jag fick ju äta allt jag ville bara jag höll mig inom ramarna. Det barkade åt skogen, första månaden gick jag ner 11 kg sedan gick jag upp 12.

Det där med att socker är lagligt i måttliga mängder är ju som sagt som att säga till en alkoholist att hen bara behöver ta ett glas vin.
Det funkade helt enkelt inte för mig.
Nåja, nu i väg och väga mig sedan blir det 2-års kalas :)

2 kommentarer

Birgitta

07 Jun 2015 09:10

Med små lätta steg mot ditt mål. Och var inte för hård mot dig själv. Du har börjat, med positiva resultat kommer du att vilja förbättra dina resultat sakta men säkert.

Svar: <3
Josefina

Anonym

07 Jun 2015 21:24

Heja Josse!!!! Vad du är grym! Kram av Carola

Svar: kram
Josefina

Kommentera

Publiceras ej