Jag har bestämt mig att belöna mig själv efter vart 5:e kilo. Det ska vara något för mig själv för mitt eget välmåendes skull. Det kan ju ibland vara svårt att veta vad man ska hitta på när man uppnår ett delmål och belöningarna är viktiga för att man ska orka kämpa vidare så jag tänkte nu lista saker på vad jag kommer att unna mig. Kanske inte i ordning, men jag kommer att bocka av de eftersom :)
 
1. Klippning och färgning hos frisör
2. Åka på en resa 
3. Massage
4. Fotvård
5. Myskväll med mina vänner
6. Åka till mor och fars stuga med min kreativa vän och bara måla, skriva och sjunga.
7. Hotellweekend med väninnor
8. Spela in min musik
9. Våga visa upp min konst
 
Det var de 45 första kilona, resten av belöningslistan kommer när jag uppnått det målet. Jag har en väldigt lång väg att vandra och snart kanske jag har modet att berätta för er alla vad jag väger. Men just nu skäms jag alldeles för mycket. 
Kram på er! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej