Sommaren är verkligen årets mest hektiska period. Jag har cyklat ett par gånger men träningen har verkligen inte blivit som jag planerat.
Och så det här med maten, midsommarafton blev den beroendes fall. 
Jag trodde att jag skulle klara av att knarka en helg, men det blev fiasko! 
Jag har gått upp alla mina kilon och mår uruselt dåligt i denna dag. 
Jag känner att jag måste ta hjälp utav ett proffs på det här med beroenden.
En kompis skickade över ett "tolvstegsprogram" för sockerberoende som jag ska börja lusläsa.
Esteeri jag behöver dig! Du är bara så bäst!! 
Puss på dig! 

5 kommentarer

Sara

03 Aug 2015 12:19

Äntligen tillbaka, har väntat på dig. Återfall kan ske, huvudsaken du tar tag i det och fortsätter kämpa, för det vet jag att du kan. Fortsätter följa din resa, du är i mina tankar! Kram!

Lisa

07 Aug 2015 09:26

Kom igen! Jag hejar på dig och vet att du kan. Alla har vi återfall och dåliga dagar men lämna dem bakom dig och kör framåt. Stor kram

Anonym

20 Aug 2015 22:04

Vart hittar man att läsa programmet?

Anonym

27 Oct 2015 11:53

Bra

Olsson 😝 😝

10 Dec 2015 16:09

Jag vet det

Kommentera

Publiceras ej