I går kväll var jag i Hirvijärvi på bastukväll med middag och godsaker.
Jag planerade som så att jag skulle cykla dit, men jag kom bara 15 av 23km.
Det berodde på att jag var tvungen att trampa även i nedförsbackarna då det var sån otrolig motvind, men innan sommaren är slut ska jag cykla hela vägen. Men det blir en dag då det är soligt och fint och inte blåser :)
 
Jag hade bestämt mig i förväg att jag skulle äta det jag blev bjuden på och inte välja bort något i matväg.
Potatissallad på färskpotatis, piroger på smördeg, laxrullader, kyckling m.m. 
Jag kan säga att jag åt av allt och jag drack några glas vin och en öl också.
 
Men som sagt det gäller att planera dagarna. Jag brände 863 kalorier på min cykeltur och eftersom jag tog cykelturen kunde jag med gott samvete "fuska" lite en dag.
Jag kan säga att jag var lite rädd i morse då jag vaknade, funderade på om jag var fast i kolhydratsträsket igen, men dagen har flytit på otroligt bra och jag har inte varit sugen på att fortsätta.
 
Det är så mycket som händer under dagarna som jag inte hinner med att rapportera om här.
Skrev ett långt inlägg med en massa bilder på mobilen, men det bara försvann. 
Nå ja i morgon är en annan dag och då får vi se om jag vaknar upp med kolhydratsbaksmälla :)
 

Kommentera

Publiceras ej