Jag hatar verkligen att promenera och jogga, det är verkligen bland det värsta jag vet. Ändå är mitt mål att någon gång i livet ta mig till tjejmilen. Frågor på det? 
Egentligen är min dröm att genomföra en klassiker. Skidor, löpning, simning och cykling.
En annan dröm jag har är att åka Tornedalsloppet ända från starten. 
Men i dag tog jag mig en cykeltur och efter det körde jag lite styrka. Min 8kg kettlebell hjälper mig med det. Lite rygg, axlar, mage och armar. Plankan var en katastrof 16 sekunder orkade jag bara i dag sedan föll jag ihop i en blöt fläck.
En ganska bra dag i dag utan sug efter socker. Solen tittade fram under cykelturen till Orjasjärvi :) Gud kanske hörde min bön. :) 

1 kommentarer

susanne

07 Jun 2015 11:48

16 sekunder var bra,du gjorde 16 sekunder och det är säkert mer än vad du gjorde för ett par månader sedan. Vi måste jobba med hjärnan också och inse att den ska med på resan. Jag gick 2.2 km igår mitt i natten, det låter lite men för mig var det fysiken så bra ;-)

Svar: Ja det är det lilla i början som gör storheten efter ett tag. 2km tycker jag är långt :)
Josefina

Kommentera

Publiceras ej